пʼятниця, 8 серпня 2014 р.

Eurotrip. Передподорожнє.

Сьогодні 7 серпня. Пройшло вже більше двох тижнів, як наша подорож Європою успішно закінчилася. Ми повернулися з купою вражень, цілі та неушкоджені. Але лінивий я тільки тепер сів записати щось. Планував писати протягом подорожі, але з телефону було реально незручно, іноді постив короткі записи вк. А тепер хочеться пригадати все, поностальгувати за відпусткою і найкрутішою пригодою мого життя.
Маршрут подорожі (всі точки - не місця де ми зупинялися, просто я хотів якнайдетальніше виміряти відстань, тож повторяв усі вигини доріг. Загалом вийшло 4470 км)

Мабуть, варто згадати підготовку до подорожі.

Отже, планували нашу подорож ми ще з зими. Але зима була буремна, тож плани були не більш ніж «А давай поїдемо влітку десь в Європу? – Ну давай». Вже в лютому я почав задумуватися серйозніше, особливо після слів Христини: «Ей, ну може б ти хоч закордонний паспорт виробив?» Мені пощастило, саме тоді вже відмінили ту кляту довідку з військоммату (прощай довжелезна черга) для закордонного паспорту. Як дуже лінива людина, яка любить якісний сервіс, я пішов у паспортний сервіс «Документ». Там я переплатив, здається, 200 грн за послуги, але я прийшов лиш з оригіналами паспортом та ідентифікаційним кодом, ніяких черг, мене мало не за руки всюди провели, сфотографували і сказали прийти через 30 днів по закордонний паспорт. Вся процедура зайняла 15 хв. Трохи більше, ніж через місяць (як виявилося, малося на увазі 30 робочих днів),  я отримав смс, що мій паспорт готовий.
З візою ми вчинили нехитро – купили запрошення з Польщі. Коштувало воно нам 40 євро. Ще приблизно 350 гривень пішло на страховку. Оформити страхування для подорожі закордон легко, головне перевірити чи є обрана вами страхова компанія серед списку рекомендованих тим посольством країни, де плануєте отримувати візу. Ми обрали АХА-страхування. Далі – власне подача документів на візу. Хто має бажання – може спробувати подати документи без візового центру. В такому разі ви точно дізнаєтеся, що втиснутися в чергу до посольства дуже складно – всі місця, думаю, бронює візовий центр та різні приватні компанії. Але немає нічого нереального! Ми ж пішли легшим шляхом – скористалися послугами візового центру, за що заплатили ще по 350 грн. Десять днів очікування – маємо візу, час складати маршрут!
З країнами ми визначилися давно – Польща, Чехія, Австрія, Італія. Тут вже ми засіли над мапою, вирішили ще заїхати у Любляну (Словенія), бо це поруч і по дорозі. Отож, що у нас вийшло в результаті:
Дата
Місто
2 - 4
Краків
4 - 6
Вроцлав
6 - 8
Катовіце
8 - 11
Неаполь + Капрі + Помпеї і Везувій
11 - 13
Рим
13 - 14
Флоренція
14 - 15
Болонья
15 - 16
Верона, Венеція
16 - 17
Любляна (Словенія)
17 - 18
Відень (Австрія)
18 – 19
Прага (Чехія)
19 - 20
Вроцлав - дім
Загалом близько 4,5 тис. км. З Катовіц до Неаполя ми мали літак, а все інше планували автостопом. До речі, перельоти краще планувати заздалегідь – чим раніше купиш квиток на літак, ти дешевше вийде. Я трохи вловив ґав, ціни пішли вгору, але десь у травні саме було 10 років WizzAir і з нагоди свята вони продавали два квитки за ціною одного. Тут ми й викупили. Правда, в лоукостів всі оплачується окремо, тож за свій великий рюкзак я заплатив майже скільки ж, як за квиток. А Христін якраз підійшов під розміри ручної поклажі, яка є безкоштовною.
Ночувати ми планували у каучсьорферів, тож мали наперед знати де й коли будемо. Відразу ж і почали шукати добрих людей, згідних нас впустити переночувати. В Польщі це виявилося просто – Христя постаралася, буквально за один запит я знайшов хоста в Любляні. А от з Австрією та Італією нам не щастило. Але ми мали мій смартфон і сподівалися, що дорогою хтось таки відгукнеться. 
Оце, здається, й вся підготовка. Звісно, були ще якесь пакування/збирання, але там все просто – береш те, що буде необхідне протягом подорожі. А коли рюкзак повний, а поруч ще купа різного барахла – необхідного стає відразу менше :)
Перед подорожжю ми читали багато різних блогів і сайтів про подорожі. Найцікавишими були блог Ореста Зуба OpenMind (до речі, він пише не лише про подорожі, а й про багато інших цікавих речей – раджу заглянути) та сайт Inspired (не дарма цей сайт підписаний як джерело натхнення). Сподіваюся, й мій блог стане комусь в нагоді. Може хто знає ще які цікаві блоги/сайти – діліться!

1 коментар:

  1. Із вашого маршруту мене дуже приємно здивувала Словенія. Приємне відкриття - https://ua.elenapuzatko.com/adriatichne-more-podorozh-do-xorvati%d1%97-chastina-2-sloveniya/

    ВідповістиВидалити